Reklam meklam: “Jilet füjın pırogılayd” bu, ne bilecek ek eylemi!

Tıraş bıçaklarına özel bir ilgim olduğunu cümle âlem bilir. Bilir de bi’ Allah’ın kulu, al be abicim, bu Dovo da benden sana hatıra olsun falan demez tabii! Proraso’larım ve babadan yadigâr Wilkinson’larımla mutluyum ben, ses istemez!

Geçenlerde “aptal kutusu” tesmiye edilen cihazda bir tıraş bıçağı reklamına denk geldim. King  Camp Gillette beyefendinin ismi yaşıyor hâlâ, ne güzel! Ben de “kullan-at”larını kullanırım haa! Kategorisinde iyidir de “Gillettte Fusion ProGlide Tek Kıl Bile Bırakmaz” reklamında “dış ses”e neler dedirtmişler öyle! Yapmayın be çocuklar, yapmayın bunu! Yo, İlker Yasin’i falan taklit etmeye çalışmıyorum, zamane nesli işte!Flexball

“Erkekler tıraş olurken hiçbir kılı atlamamak için bunu yapar. Biz de bunu…” diyor, “dış ses”imiz. Sorayım şimdi: Cümleyi tamamlayabildiniz mi? “Biz de bunu yapar!” mı dediniz? Yok deve, demediğinizi ümit ediyorum. Yok daha neler, dediğinizi duyar gibiyim ama!

Bu metni ortaya çıkarmak için geceleyen arkadaşlar, “sen benimsin, ben de senin” demiyorlarsa ben de Burak Özçivit olayım! Hatunların ayılıp bayıldığı “son erkek” bu arkadaş değil miydi? Kardeşlerim! Artık ekeylem mi yazarsınız, ek eylem mi, nasıl yazarsanız yazın ama cümleyi “Erkekler tıraş olurken hiçbir kılı atlamamak için bunu yapar. Biz de bunu yaptık!” diye yazmaktan utanmayın yahu! Metniniz sakilleşmez, satışlarınız da yerlerde sürünmez. Reklam vereniniz de sizi “kırolukla” falan damgalayıp ticarî ilişkinizi kes-meeeez! Ekmeğinizi kazanırken kullandığınız enstrümanlardan biri olan Türkçeyi bir parça sevip okşayın, gönlünü hoş edin. Almışsınız ellerinize vazelinleri, “condom”ları delik deşik ediyorsunuz o bereketli rahmini Türkçenin, yazıktır günahtır yahu!


Bir Cevap Yazın

