Bu bilmeceyi hatırlayanınız var mı?

Yüksel


2 responses to “Bu bilmeceyi hatırlayanınız var mı?

  • Damla Yılmaz

    Havaalanında gördüm kitabınızı. Alışkanlıktan olsa gerek, direkt arka kapakta yer verilen yazıyı okumaya başladım. “Redaktrö” “kelimesi”ni görünce son satırlarda -ve şimdi kitap bitince anlıyorum ki “oldum” demek beyhude – “Bildiklerim de yazıyor olsa okumalıyım.” diyerek satın aldım kitabı. Ne iyi etmişim almakla ve ne kadar geç kalmışım… Şimdi diyorum ki iyi ki karşılaştık, iyi ki gözümden beynime, kalbime girdi yazılarınız. Kimseye böyle mesaj attığımı hatırlamıyorum. Emeğinizin takdir edildiğini bilin. Okuduklarım arasında ilk sıraya yerleşti bu kitap ve dahi🙂 okuyacaklarım arasında da yerini koruyacağa benziyor. İmza, Olabildiğince “doğru” bir redaktör olmaya çalışan Damla.

    Elinize sağlık.

  • adnanalgin

    İnsanın bütün sıkıntılarını, hayıflanmalarını, yorgunluğunu alan bu samimi, dostane cümleleri okumanın hazzını hiçbir şeye değişmem. İlginiz, desteğiniz, yüreklendirici sözleriniz için çok teşekkür ederim, sevgili meslektaşım.

Bir Cevap Yazın

